Share in sales changed for four store types
Battery retail sales were between HUF 4 and 5 billion in the last two January-October periods. Value sales fell by 1 percent and volume sales also dropped 1 percent. The value share of stores with a floor space of 401-2,500m² and the 201-400m² channel’s share both grew 1 percentage point, to 24 percent and 6 percent, respectively. At the same time stores bigger than 2,500m² and 50m² and smaller shops saw their shares drop to 37 percent and 7 percent, respectively. Manufacturer brands share in sales was 81 percent.
Related news
The new discount chain is expanding at a brutal pace in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi: cuts prices on hundreds of food items, clothes will be available for 5 forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi US Plans Its First Store Near Times Square
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KPMG surveyed CEOs again this year: Challenges have increased, leaders are more pessimistic than at this time a year ago
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >World Food Day 2025 – FAO turns 80
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lex trappist – lex cucumber
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >