A large-scale campaign is launched for Hungarian bees and beekeepers
The aim of the comprehensive professional collaboration and social campaign is to raise awareness of the ecological importance of bees, to improve the economic situation and competitiveness of the beekeeping sector, which provides a livelihood for some 20,000 families, and to encourage domestic honey consumption. Hungary is the third largest honey producing country in the European Union, however, despite the growing trend, domestic honey consumption lags behind the EU average of 1.7 kilograms per capita per year.
Related news
Hungary’s food industry on the threshold of progress: the second Hungarian Food Summit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The inhabitants of the hive don’t rest in the fall either: this is how we can help pollinators
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign for self-identity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Metro opens new logistics centre near Bucharest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Müller expands use of AI for shelf placement and pricing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon Launches New Private-Label Food Brand In The US
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >