Lidl’s highly successful debut on TikTok
Lidl Germany made a superb debut on TikTok on 27 April, with more than 36 million views for its #movelikelidl challenge on its first day! With its presence on TikTok Lidl is expanding its social media presence. The new platform enables the discounter to better reach students and young professionals. On its first day only Lidl’s career page on TikTok reached 34,000 followers and over 230,000 likes
Related news
Lidl Slovakia – Supermarketization 2.0
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl permanently reduces the prices of some chocolates
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A new era begins in Salgótarján: the city’s first STOP SHOP shopping park is being built
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Why buy Hungarian? Imported vs. domestic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu and Shein’s European growth slows down
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi serves up a cheaper Thanksgiving meal deal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
