Nagyot szólt a Lidl a TikTokon
A Lidl Germany április végén debütált a TikTok közösségi oldalon. A #movelikelidl kihívást az első napon több mint 36 millióan látták.
A Lidl TikTokon való jelenléte természetes következménye a német diszkontlánc Instagram-, Facebook- és LinkedIn-tevékenységének. Az új platform lehetőséget nyújt a diákok és a fiatal szakemberek nagyobb arányú elérésére – az új kampány pedig épp jókor érkezik, hiszen a fiatalok közül most sokan féltik a végzés után elérhető munka- és képzési lehetőségeiket.
Az új csatornát a Lidl a #movelikelidl kihívással népszerűsíti. Ennek keretében népszerű emojik használatával próbálja rávenni közönségét, hogy citrom és paradicsom felhasználásával készítsenek koreográfiákat. A felhívást csak az első napon több mint 36 millióan nézték meg, miközben a Lidl TikTokon indított karrieroldala 34 000 követőt vonzott és több mint 230 000 lájkot gyűjtött be.
Kapcsolódó cikkeink
Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >Megvan a Gyermelyi TikTok tehetségkutatójának nyertese
Eredményt hirdetett a Gyermelyi: Molnár Virág lett az idei Recept…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >