A work of art
🎧 Hallgasd a cikket:
EKI Creative Kft. has unveiled its latest in-store display. It was developed for Paco Rabanne cosmetics and according to key account manager Péter Eckert, it is almost a work of art, as the brand and the display both make it clear: only the highest quality is acceptable. //
Related news
dm Rolls Out Reusable Displays Across Europe to Cut Waste and Emissions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Display 2.0 – the sales floor of the future
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The first trademarked product of the year, live grass carp, is swimming in success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
The success of Hungarian products in PENNY remains unbroken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ALDI entertains you with a scary short film this Halloween
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >At Rossmann, the holiday is all about family – stores will be closed on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

