A work of art
🎧 Hallgasd a cikket:
EKI Creative Kft. has unveiled its latest in-store display. It was developed for Paco Rabanne cosmetics and according to key account manager Péter Eckert, it is almost a work of art, as the brand and the display both make it clear: only the highest quality is acceptable. //
Related news
dm Rolls Out Reusable Displays Across Europe to Cut Waste and Emissions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Display 2.0 – the sales floor of the future
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The first trademarked product of the year, live grass carp, is swimming in success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >