Az EKI Creative Kft. bemutatta legújabb display-ét, melyet a cég a Paco Rabanne márka kozmetikumai számára fejlesztett és gyártott.
Eckert Péter key account menedzser szavai szerint: „A márka maga és szekrény tervrajza nem hagy kétséget afelől, hogy csak a legmagasabb minőség elfogadható. Fehér cérnakesztyűben szereltük össze. Majdnem műalkotás.” //
Kapcsolódó cikkeink
Úszik a sikerben az év első védjegyes terméke, az élő amur
Nagy öröm a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy számára, hogy…
Tovább olvasom >Termékek igényesen „tálalva”
A fogyasztói szokások változása a kereskedelmet közvetlenül érinti, így a…
Tovább olvasom >Raskó György: Az ársapkás burgonya minősége olyan, amit sertéseknek szoktunk adni
Raskó György agrárvállalkozó, közgazdász szerint a kormány nem számolt azzal,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >