Az EKI Creative Kft. bemutatta legújabb display-ét, melyet a cég a Paco Rabanne márka kozmetikumai számára fejlesztett és gyártott.
Eckert Péter key account menedzser szavai szerint: „A márka maga és szekrény tervrajza nem hagy kétséget afelől, hogy csak a legmagasabb minőség elfogadható. Fehér cérnakesztyűben szereltük össze. Majdnem műalkotás.” //
Kapcsolódó cikkeink
Úszik a sikerben az év első védjegyes terméke, az élő amur
Nagy öröm a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy számára, hogy…
Tovább olvasom >Termékek igényesen „tálalva”
A fogyasztói szokások változása a kereskedelmet közvetlenül érinti, így a…
Tovább olvasom >Raskó György: Az ársapkás burgonya minősége olyan, amit sertéseknek szoktunk adni
Raskó György agrárvállalkozó, közgazdász szerint a kormány nem számolt azzal,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >