Müller Milk: 100-million-pound programme to transform the fresh milk business
Britain’s Müller Milk & Ingredients has announced a GBP 100-million cost and margin improvement programme – Project Darwin – that will transform its business in a way that benefits consumers, employees and farmers. The 12-month project, which is already underway, seeks to simplify business, cut costs, and further improve customer focus and accountability.
Related news
Corporate operations are changing – you can no longer stay competitive by simply cutting costs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fresh milk sales have turned into losses – GVH graph highlights
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé to spin off water business in attempt to fuel growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
THE LATEST ISSUE OF TRADE MAGAZINE HAS BEEN PUBLISHED!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Even though half of Hungarians are stressed about Christmas gifts, we don’t compromise on quality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In addition to the wallet, values also matter – this is how Hungarians’ shopping is changing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

