Müller Milk: 100-million-pound programme to transform the fresh milk business
Britain’s Müller Milk & Ingredients has announced a GBP 100-million cost and margin improvement programme – Project Darwin – that will transform its business in a way that benefits consumers, employees and farmers. The 12-month project, which is already underway, seeks to simplify business, cut costs, and further improve customer focus and accountability.
Related news
Fresh milk sales have turned into losses – GVH graph highlights
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé to spin off water business in attempt to fuel growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >UHT and fresh milk price competition: how have milk market trends changed?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 6th Bodrogi PET Cup has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >