Müller Milk: 100 millió font a frisstej-ágazat átalakítására
A brit Müller Milk & Ingredients 100 millió fontos programot hirdetett Project Darwin néven, amellyel frisstej-üzletágát a fogyasztók, alkalmazottak és termelők számára egyaránt előnyös módon alakítja át. A 12 hónapon át tartó projekt célja az üzletmenet egyszerűsítése, a költségek csökkentése, továbbá az, hogy a korábbiaknál is jobban összpontosítson a fogyasztókra és elszámoltathatóbb legyen.
A projekt abból indul ki, hogy bár a britek szeretik a friss tejet, a piaci környezet a globális tejpiac volatilitása okán nagyban megváltozott, és ahhoz, hogy a jövedelmezőségét fenntartsa, a vállalatnak e változásokhoz alkalmazkodnia kell.
A program áttekinti a vállalat működésének valamennyi aspektusát, és az átalakulás feltehetően kemény döntésekre kényszeríti majd a menedzsmentet.
Kapcsolódó cikkeink
Vállalati szintű költségcsökkentésbe kezd a FrieslandCampina
– Az egész vállalat szintjén kell csökkentenünk a költségeket –…
Tovább olvasom >Drasztikusan csökkent a friss tej eladott mennyisége
Tejet szinte minden háztartásban találunk, legyen zsírszegény vagy zsíros, reggelihez,…
Tovább olvasom >Egyesült Királyság: nincs többé minőségmegőrzési idő a friss tej dobozán az Aldiban
A jövőben az Aldi sem jelzi a minőségmegőrzési időt friss…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >KSH: A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >