”I perfer fermented ingredients at the moment”
This time Attila Kolozs from Heinemann, brand ambassador of Suntory talks about his work and plans in our series: “I have been working in hospitality for as long as I can remember. I have been voted one of Hungary’s Top 5 Bartenders twice. As part of our brand building work, I hold several masterclasses a month in restaurants and bars, where colleagues and guests can learn about and taste our products.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.

As a brand ambassador, Attila also holds masterclasses
Bartenders are focusing more on non-alcoholic spirits at the moment and gin and tonic is still very popular. I like to combine different cocktail-making techniques. Fermented ingredients are my favourites at the moment, as they can be used to create really exciting flavours. My most successful cocktail has been Japanese Fratello”.
Related news
(HU) Újítók a kapu előtt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Drinks for the young and those young at heart
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vodka – the new faces of colourless
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Önáltató sörisszák – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MBH Analysis Center: Hungarian tourism is soaring – further growth is expected in the hotel market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
