The Hungarian hospitality should target quality
The value-for-money ratio of the Hungarian hospitality is recognized as favorable, but it has to target quality and solvent foreign demand in order to further develop the sector – Princzinger Péter, chairman of the Board of Trustees of the Hungarian Tourism Association told M1 news channel on Saturday.
He said that during the World Water World Championships last year, the Budapest hotel prices reached the prices of the Austrian capital, but this was not due primarily to the increased demand, but to the fact that more paying guests arrived to Hungary. (MTI)
Related news
Wages and revenues
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chez deep freezer!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI agents in hospitality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Italian cuisine 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A celebration of flavours
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Kétdimenziós étterem – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >