There is a Health Island in every Penny Market store now
On 21 November Penny Market announced at a press conference that Health Corners had been created in all 216 stores. The discount store chain’s goal with these is to popularise healthy eating and to promote healthy foods – including those which are gluten-, lactose- and sugar-free.
Managing director Florian Naegele told: they believe that if consumers can choose from more products, they will buy healthier groceries. //
Related news
Campaign about the sustainability of meat consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dreher introduces functional non-alcoholic beer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Healthy eating is becoming more expensive
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The sales revenue of the animal and vegetable fats and oils product group increased the most
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Why buy Hungarian? Imported vs. domestic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu and Shein’s European growth slows down
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
