Who opens a webshop in rush might risks a million HUF fines
Due to the effects of COVID-19, more and more people are shopping online. Many companies have embarked on rapid development, launched a webshop, or switched to more focused digital advertising campaigns to survive the crisis. In the first half of 2020, the turnover of internet commerce increased by almost 35 percent and the number of orders in Hungary by more than 21 percent compared to the previous year.
Related news
EY: There is a climate plan, but little real action
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Comprehensive tax changes from 2026: significant relief, new benefits and stricter tax requirements
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Important change in tax litigation: the Curia can make a final decision faster
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Investment dumping is coming in the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It turns out which online food ordering platform websites are the most sustainable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Customers are also looking for the record-breaking iPhones in refurbished versions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
