Who opens a webshop in rush might risks a million HUF fines
 
Due to the effects of COVID-19, more and more people are shopping online. Many companies have embarked on rapid development, launched a webshop, or switched to more focused digital advertising campaigns to survive the crisis. In the first half of 2020, the turnover of internet commerce increased by almost 35 percent and the number of orders in Hungary by more than 21 percent compared to the previous year.
Related news
The new era of electromobility: why do Hungarian automotive players need to act now?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Why do we buy impulsively and what does this mean for webshops?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The battle of digital shelves
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ is puzzled by the government’s decision
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: The Hungarian economy is still performing modestly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian GDP stagnated in the third quarter – services dragged, industry and construction weakened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
 
                     
                     
                     
					 
					 
					