Who opens a webshop in rush might risks a million HUF fines
Due to the effects of COVID-19, more and more people are shopping online. Many companies have embarked on rapid development, launched a webshop, or switched to more focused digital advertising campaigns to survive the crisis. In the first half of 2020, the turnover of internet commerce increased by almost 35 percent and the number of orders in Hungary by more than 21 percent compared to the previous year.
Related news
Ismét díjazza a kiemelkedő hazai üzletembereket az EY
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian companies are focusing on stability and preparing for growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lessons learned from the first reports: CSRD isn’t a burden, it is a roadmap
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Greek investor received a red light: the future of Alföldi Tej is uncertain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >