METRO turned the spotlight on the Hungarian hospitality sector
The second Tuesday in October is enterprise day all over the world. METRO Hungary’s Own Business Day was waiting for Horeca and other businesses with special promotions. METRO Hungary CEO Imre Horváth told: their goal was to call attention to the Hungarian hospitality sector. They worked for two months to involve as many places in the celebration is possible. On the day before Tuesday top chefs were cooking meals – from ingredients selected in just 10 minutes in the store – at the METRO Gastro Academy. The event’s host was celebrated chef Tamás Bereznay, who is also the professional leader of the academy. (x)

Related news
METRO’s Tasty Hungary initiative has been launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Italian cuisine 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Metro opens new logistics centre near Bucharest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Webinar: How to Digitize and Automate Your Company’s Invoice Management – November 18
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Olasz boros áttörés Budapesten: 11 pincészet, 33 érem a Winelovers Wine Awards-on az ITA támogatásával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ProForm Ltd. expands with a new product range and sales channel: Swedish bowls for catering and home consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
