Which supermarket chain do Hungarians like the most? That’s what netizens say.
The coronavirus pandemic that broke out in 2020 turned the world upside down: the panic at the beginning of the pandemic put food chains at the forefront, and the extraordinary attention paid to department stores did not decrease in 2021. In the changed life situation, in the midst of the constantly changing restrictions, shopping has become an almost social event, and the problems, changes and experiences related to it have been discussed on the Internet again this year.
Related news
Corporate operations are changing – you can no longer stay competitive by simply cutting costs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More from less – this is how the world is cooking in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumer consciousness is limited by our wallets
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Krisán resigns from the position of CEO of KAVOSZ Zrt.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >