What’s the carbon footprint of Christmas presents?
More and more companies would reduce the carbon footprint of their products in order to achieve climate-neutral operation and meet consumer expectations. For example, many of them already measure how much CO2 they emit with energy consumption, but the more serious progress is complicated by the fact that up to 70-90% of the carbon footprint of products is generated not in the production companies’ own processes, but in supply chains.

CO2 adatok vehetik át a fenntarthatósági szlogenek helyét
Related news
EM: more green cars were on the road by the end of September than in the entire record year of last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lifelong poisons – the new risk of food packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Edeka Wins German Sustainability Award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
NGM: negotiations begin between Alföldi Tej Kft. and the Hungarian State on the acquisition of the dairy company
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Jenő Rácz dreamed up the latest menu for the Hungarian McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Miró Aperitivo Night – the Spanish vermouth is once again setting off on its conquering journey in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >