Hungary's number one pálinka brand to be renewed
The success story of pálinka is not because of the past traditions, rather the constant premium quality. The aim of Rézangyal is to provide a reliable brand for even on international level to the consumers.
The determining player of the Hungarian pálinka culture continues its market activities in 2016 with a refreshed look and with the usual premium content. The new visual appearance of the pálinka brand fits into the company's new marketing strategy, but the brand identity remains unchanged.
In the renewal of the brand image the HEY THERE communications agency helped Rézangyal. (www.heythere.hu)
Related news
Family distilleries in the face of market pressure – the everyday life of a pálinka distillery in Zala
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Influence Media joins global agency network
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TOP 50 Marketing and TOP 50 PR Leaders: New Stars and Returning Big Names
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl’s new campaign celebrates customers’ favorites
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cheese prices hit three-year low: ALDI cuts prices again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR shoppers help 1,800 children to start the school year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
![ra15[2]](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2016/03/ra152-600x356.jpg)
                    
                    
                    
					
					
					
