Megújul Magyaroszág elsőszámú pálinkamárkája
A pálinka sikertörténete nem a múltban keresendő, hanem az állandó, prémium minőségben. A megújuló Rézangyal célja, hogy a márkanév nemzetközi szinten is megbízható választást jelentsen a fogyasztóknak.
2016-tól felfrissült külsővel, de a megszokott prémium minőségű tartalommal folytatja piaci tevékenységét a magyar pálinkakultúra meghatározó szereplője. Az első komolyabb nemzetközi sikereket elért pálinka brand új vizuális megjelenése illeszkedik a vállalat új marketing stratégiájához, de a márka önazonosságát meghatározó elemek változatlanok maradnak.
A Rézangyal az ország legjobb minőségű, prémium párlatainak felvásárlásával, és azok saját üzemében történő házasításával a piacon elsőként tudott egyenletesen magas minőségű termékeket előállítani. Ezzel a Rézangyal lett Magyarország első pálinkamárkája, amely termékeinek minősége tekintetében képes felvenni a versenyt a nagy nemzetközi alkohol brandekkel.
„A kis főzdék által kínált változó minőség a Rézangyal számára mindig elfogadhatatlan volt. Célunk, hogy a Rézangyal pálinkák biztos választást jelentsenek mindenkinek. A kis főzdék által előállított évjáratonként, esetleg főzetenként változó minőség nem járható út a nemzetközi érvényesülés felé vezető úton, ugyanis ez nem tükrözi a külföldön állandó vodka, tequila, whiskey, rum minőséghez szokott fogyasztók igényeit” – mondta el Borbáth Gabriella, a márka blendmestere.
A mostani frissítés keretében megújul a Rézangyal logó, a termékek címkéi, a márka hivatalos weboldala (www.rezangyalpalinkak.hu), valamint az összes marketing-kommunikációs eszköz a POS-ektől az autókig. Az új dizájn egyik kiemelt célja, a fiatal vásárlóközönség megszólítása, amit talán az új “Akkor… Iszunk egy pálinkát?!” szlogen demonstrál a legjobban.
„Az újratervezés során igyekeztünk megtartani a márka arculati elemeinek jól ismert jellegét. Nem szerettünk volna szakítani a már bevezetett és évek óta használt motívumokkal, viszont mindenképp fontosnak tartottuk ezek modernizációját, stilizálását. Nagyszerű példa erre a logo, ami – bár rögtön beazonosítható volt – vizuálisan és alkalmazhatósági szempontból sem volt ideális. Az új logo meg tudott maradni eredeti formájában, de újrarajzolásának és új vonalvezetésének köszönhetően sokkal tisztább, használhatóbb képet ad. A redesign célja, hogy fiatalítsunk és vagányságot csempésszünk a márka életébe.” – mondta el Haász Dömötör, a Rézangyal marketing vezetője.
A márka arculat megújításában HEYTHERE kommunikációs ügynökség volt a Rézangyal segítségére. (www.heythere.hu)
Jelenleg a Rézangyal márka 4 termékcsaládjának (Rézangyal Classic Válogatás, Rézangyal 55%, Rézangyal Ágyas Pálinkák, Fűszeres Meggy Likőr) összesen 24 terméke érhető el a boltok polcain.
Kapcsolódó cikkeink
Válságban a legális pálinkagyártás: az adómentes magánfőzés torzítja a piacot
A magyar kereskedelmi pálinkafőzdék helyzete tovább romlik, forgalmuk mélypontra süllyedt,…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Fókuszban a valós idejű marketing a Mastercard Space4Commerce konferenciáján
A Mastercard Space4Commerce konferencia bemutatja, hogyan alakítják át az azonnali…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >