Hungary’s most comprehensive Generation Z research published
Diversum, Quantum Digitális Diákszövetkezet, Krisztián Steigervald (SteiGen) and PwC have published the Gen Z Report, Hungary’s most comprehensive research on Generation Z to date.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/4.
Generation Z members spend an average of 4.6 hours a day online. They are more receptive to advertising than other generations and have very high ethical standards, which is reflected in their shopping habits too. //
Related news
We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nearly half of Generation Z would stay at one company for 3-4 years and would rather gain experience in multiple places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI Governance – competitive edge or risk?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
EU tax on ultra-processed foods and alcoholic beverages could come – EU’s first cardiovascular action plan is being prepared
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We spend record amounts during Black Friday sales, wage transparency is more than compliance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian food exports open up to the Baltics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

