Hungary’s most comprehensive Generation Z research published
Diversum, Quantum Digitális Diákszövetkezet, Krisztián Steigervald (SteiGen) and PwC have published the Gen Z Report, Hungary’s most comprehensive research on Generation Z to date.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/4.
Generation Z members spend an average of 4.6 hours a day online. They are more receptive to advertising than other generations and have very high ethical standards, which is reflected in their shopping habits too. //
Related news
GLS: a leader in innovation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumer consciousness is limited by our wallets
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >