Consumers continue stockpiling cheap products
EY has made an international study with more than 14,000 participants, which reveals that 41 percent of people still don’t like to leave their homes and 45 percent stockpile the most important household items and groceries. The EY Future Consumer Index has also found that 64 percent still only buy the most essential products. Ákos Demeter, a business consulting partner of EY told: COVID-19 is changing consumption habits in the long run. Shopper opinion about private label products keeps getting better. //
Related news
Security remains the most important factor in online shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH: When shopping online, everyone should only order from trusted web stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Website speed, design, security key for online shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
We spend record amounts during Black Friday sales, wage transparency is more than compliance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian food exports open up to the Baltics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl employees received the Grand Prize for Hungarian Commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
