Media Council: the channels are repeating the advertisements more often
The trend observed earlier continues. Less advertisements are repeated more often by the channels, according to a survey of the media council on new advertising spots published in the second half of 2017.
According to NMHH’s announcement published on Friday, a total of 2602 new advertisements were screened for 1.2 million times, compared to the 2656 spots screened for 1.0 million times in 2016.
Most of the new commercials were introduced in November, since the second half of 2014. (MTI)
Related news
We spend as much time in front of the telly as before, but we watch more commercials
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Media Council advertises resorts, refreshments, and food in most product placements
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Advertising Association has launched its Green Planet Initiative
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Global internet outage paralyzes digital services – card payments also disrupted
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Loyalty reloaded – who is going to win the loyalty war in 2025?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >