Mastercard: adventure gifts gaining popularity for Christmas
According to a Mastercard’s survey, 8 percent of the Hungarians start Christmas shopping in September, with nearly one in two adults shopping for the holidays in November.
This is due, on the one hand, to financial awareness, because foresight means the sharing of costs, and, on the other hand, the popularity of “adventure gifts” encourages customers to pre-book. The largest turnover in stores is expected to be on 29 November, during the Black Friday action.
Related news
A robot vacuum cleaner at home, and the latest top iPhone in Poland, lead the Black Friday top list
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: safe and conscious shopping during Black Friday, this is what shoppers should pay attention to
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Black Week at Rossmann: 15% discount for Rossmann+ members
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Shared thinking, conscious renewal: the Hungarian retail real estate market has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There is still room for growth in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food allergy, food intolerance, cross-allergy: let’s put ourselves in the picture!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

