Mastercard: adventure gifts gaining popularity for Christmas
According to a Mastercard’s survey, 8 percent of the Hungarians start Christmas shopping in September, with nearly one in two adults shopping for the holidays in November.
This is due, on the one hand, to financial awareness, because foresight means the sharing of costs, and, on the other hand, the popularity of “adventure gifts” encourages customers to pre-book. The largest turnover in stores is expected to be on 29 November, during the Black Friday action.
Related news
Simple Classic is being discontinued – the renewed application arrives with new features
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas 2025: we start earlier, spend consciously and choose using AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More exercise, better well-being – Mastercard calls for green work
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Continues to promote fish consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In Croatia the pigs are destroyed again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Réka Rubint: “Only one thing tires me: resting…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >