Mastercard: adventure gifts gaining popularity for Christmas
According to a Mastercard’s survey, 8 percent of the Hungarians start Christmas shopping in September, with nearly one in two adults shopping for the holidays in November.
This is due, on the one hand, to financial awareness, because foresight means the sharing of costs, and, on the other hand, the popularity of “adventure gifts” encourages customers to pre-book. The largest turnover in stores is expected to be on 29 November, during the Black Friday action.
Related news
Anyone who activates the pass renewal in BudapestGO is also doing something for their own health
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >When protection is no longer enough: cyber exposure in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Simple Classic is being discontinued – the renewed application arrives with new features
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Export champion with innovation in the sugar market curve – Budapest industry roundtable on the competitiveness of confectionery manufacturers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >METRO’s Tasty Hungary initiative has been launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to store eggs? – Useful tips from Nébih
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >