Magyarországra is megérkezett az ikonikus IKEA hot dog húsmentes változata
Az immár 40 éve nagy népszerűségnek örvendő IKEA hot dog az IKEA növényi alapú termékcsaládjának legújabb tagja, amely augusztus 15-től mindhárom hazai IKEA-áruház bisztrójában kapható. Akik otthon szeretnék elkészíteni a növényi alapú finomságot, hamarosan a Svéd Finomságok Boltjában is megvásárolhatják a terméket.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
A megfizethető áron kínált húsmentes hot doggal az IKEA arra ösztönzi a vásárlókat, hogy növényi alapú ételeket is fogyasszanak.
A fejlesztési folyamat során az egyik legnagyobb kihívást az jelentette, hogy a növényi alapú hot dog a klasszikus IKEA hot doghoz hasonló textúrát kapjon. A húsból készült hot dog virslik külső rétege általában harapáskor roppan, így a húsmentes változat készítésekor is ennek az élménynek a létrehozása volt a fókuszban.
A húsmentes hot dog rizsfehérjét, hagymát, almát, sót és borsot tartalmaz, füstös ízesítése jellegzetes virsliízt ad.
A világ egyik legnagyobb élelmiszer-szolgáltatójaként az IKEA azon dolgozik, hogy az egészségesebb és fenntarthatóbb élelmiszerek megfizethetőbbek és széles körben elérhetők legyenek. Az IKEA célkitűzései között szerepel, hogy 2025-re az éttermekben kínált főételek 50%-a növényi alapanyagokból, 80%-a pedig nem vörös húsból készüljön, a csomagolt élelmiszerek 80%-a növényi alapú legyen, valamint, hogy az éttermekben kínált főételek 80%-a megfeleljen az IKEA Kiegyensúlyozott Étkezési Normájának, azaz a vállalat tudományos alapokon nyugvó táplálkozásértékelési keretrendszerének. //
Related news
France not allowed to ban names like ‘plant-based bacon’
Manufacturers of plant-based meat alternatives are allowed to continue using…
Read more >Ikea to roll out second-hand marketplace across Europe
After successful pilot projects in Oslo and Madrid, IKEA will…
Read more >Nestlé to stop selling vegan KitKat
The Swiss giant launched KitKat V four years ago. Nestlé…
Read more >Related news
Strong brands, strong Hungary: the Ministry of National Economy actively supports the branding efforts of domestic businesses
Strengthening a tax system that supports the competitiveness of domestic…
Read more >GKI analysis: We can do something about economic vulnerability ourselves
The government’s “flying start” in 2025 would require a surge…
Read more >2025: the emphasis should be on quality instead of quantity
Zsolt Gyulay, Károly Gerendai, József Kreinbacher, Ráhel Orbán, Sándor Scheer,…
Read more >