Magyarországra is megérkezett az ikonikus IKEA hot dog húsmentes változata
Az immár 40 éve nagy népszerűségnek örvendő IKEA hot dog az IKEA növényi alapú termékcsaládjának legújabb tagja, amely augusztus 15-től mindhárom hazai IKEA-áruház bisztrójában kapható. Akik otthon szeretnék elkészíteni a növényi alapú finomságot, hamarosan a Svéd Finomságok Boltjában is megvásárolhatják a terméket.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
A megfizethető áron kínált húsmentes hot doggal az IKEA arra ösztönzi a vásárlókat, hogy növényi alapú ételeket is fogyasszanak.
A fejlesztési folyamat során az egyik legnagyobb kihívást az jelentette, hogy a növényi alapú hot dog a klasszikus IKEA hot doghoz hasonló textúrát kapjon. A húsból készült hot dog virslik külső rétege általában harapáskor roppan, így a húsmentes változat készítésekor is ennek az élménynek a létrehozása volt a fókuszban.
A húsmentes hot dog rizsfehérjét, hagymát, almát, sót és borsot tartalmaz, füstös ízesítése jellegzetes virsliízt ad.
A világ egyik legnagyobb élelmiszer-szolgáltatójaként az IKEA azon dolgozik, hogy az egészségesebb és fenntarthatóbb élelmiszerek megfizethetőbbek és széles körben elérhetők legyenek. Az IKEA célkitűzései között szerepel, hogy 2025-re az éttermekben kínált főételek 50%-a növényi alapanyagokból, 80%-a pedig nem vörös húsból készüljön, a csomagolt élelmiszerek 80%-a növényi alapú legyen, valamint, hogy az éttermekben kínált főételek 80%-a megfeleljen az IKEA Kiegyensúlyozott Étkezési Normájának, azaz a vállalat tudományos alapokon nyugvó táplálkozásértékelési keretrendszerének. //
Related news
Bel Group to discontinue plant-based cheese brand Nurishh
As part of the move, the Saint-Nazaire production site will…
Read more >IKEA recalls IKEA 365+ VÄRDEFULL black garlic press
IKEA is asking all customers who have purchased the IKEA…
Read more >A battle for the throne in the furniture market: the competition between IKEA, JYSK and the Mömax–Möbelix–XXXLutz alliance
Three major players dominate the domestic home furnishing market: IKEA,…
Read more >Related news
“The shelf is not just a place, it’s a strategy” – P&G rethinks the customer experience in Hungary
Interview with Joanna Bohdanowicz, Senior Director Central Europe at Procter…
Read more >Brussels has initiated proceedings against Hungary over margin restrictions
The European Commission has launched two infringement proceedings against Hungary…
Read more >Annual inflation slowed in the euro area and the EU in May
Annual inflation slowed in both the eurozone and the European…
Read more >