Most attractive workplace’ – 1st place: Audi Hungaria
Éva Szigeti, the head of personnel marketing at Audi Hungaria told that in their competence-based development model every employee can make professional and non-professional progress in a personalised fashion, with the help of several training and education programmes. At annual level there are 900 students participating in the company’s internship programme. Audi Hungaria focuses on the individual, motivating workers and at the same time paying special attention CSR activities as well, because they believe there is no progress without taking responsibility in important fields of life such as the society or the environment.
Related news
Continuous renewal on the path to sustainability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI strategy: education in focus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >National vocational training school year opening in Miskolc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Taste the cuisines of 13 nations and regions at Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Ministry of Agriculture and Metro Trading Ltd. signed a cooperation agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coffee, Creativity, Community – Caffè Vergnano Barista Championship 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >