Hungarian Product Nonprofit Kft.: The Hungarian products are the winners of the crisis
According to the presented data, 32.2 percent of the respondents bought more Hungarian products during the pandemic than before. The highest proportion by age group, 43.8 percent, was measured among 18-29 year olds. In case of the same property and price, 80.6 percent of the respondents prefer the Hungarian product over the foreign one. 36.6 percent of customers pay 10 percent more for a product if it is made in Hungary, and their share increases to 44 percent if a trademark also proves domestic origin. (MTI)
Related news
Latest global phenomena discussed in the Mesterművek business club
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Businesses want to survive and grow”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Márton Nagy: the government expects 2-3 percent growth next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >After three months of increase, the GKI Business Index corrected back in November
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Conscious choices instead of reactions: what matters to European consumers today
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

