Magazine: METRO: Truly impressed
METRO Hungary, the food supplier of the chef contest’s Hungarian final and Bocuse d’Or Europe, promotes the two events in a very special way: they sent food packs with the most important cooking ingredients – among them the main ones, venison and sterlet (with caviar) – to the journalists who said yes to documenting the process of preparing them and sharing it online. Multifunctional marketing communication at its best! Metro even invited journalists to a collective cooking event, where the Hungarian final’s contestants, István Volontér and László Szabó prepared their dishes.
Related news
Roland Kelemen wins the Hungarian final of the Bocuse d’Or again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Metro opens new logistics centre near Bucharest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Ministry of Agriculture and Metro Trading Ltd. signed a cooperation agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Yettel: New, flexible business tariff family and digital app for SMEs – adapted to the changing economic environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Praktiker: personal advice is coming, shopping is getting easier
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Vajda-Papír group closed the first half of 2025 with economic results in line with plans
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >