Magazin: METRO: Próbáld meg, aztán figyeld a profikat!
Rendhagyó és kreatív módon tudatosította gasztronómiai szakújságírókkal a METRO, milyen alapanyaggal dolgoznak majd a séfek a Bocuse d’Or európai döntőjén, és az oda vezető nemzeti selejtezőkben.
Mint ismeretes, a verseny magyar és európai döntőjének alapanyag-szükségletét a METRO Kereskedelmi Kft. biztosítja. A nagy megmérettetés témája a gímszarvas és a kecsege (kaviárjával). A cég egyrészt a gímszarvasból és a kecsegéből, illetve a legfontosabb hozzávalóikból álló csomagokat küldött – két részletben – azoknak az újságíróknak, akik vállalták, hogy a neten dokumentálják és olvasóik elé tárják a különleges alapanyagokból álló ételek elkészítésének folyamatát. Nos, ezt hívjuk multifunkcionális marketingkommunikációnak: reklám és önreklám, PR, újszerű sajtókapcsolat-építés egy füst alatt. Tanítani lehetne!
És ki utasítana vissza egy ilyen ajánlatot? Gímszarvast céklaraguval és céklapürével? Kecsegét tintahalas rizottóval? Naná, sőt, még az oroszlánt is!
Ám mivel az így megtisztelt újságíró nem feltétlenül a tökéletesség élményét éli át otthon, a Metro „közös főzésre” is meginvitálta a sajtó képviselőit, ahol a Bocuse d’Or hazai döntőjének két szereplője, Volontér István és Szabó Lászó főzte le a versenyen készített húsételét.
– Egészen más egy zsűrinek készített tál, mint egy éttermi, mert míg a vendég eszik, a zsűri kóstol – magyarázták el a séfek –, nagyjából öt percnyi idő van arra, hogy a szakács többféle, jól megkomponált ízzel meggyőzze a pontozókat.
Egy adott alapanyagról minden versenyző másképp gondolkodik: a két séf többtucatnyi hozzávalóval készült tányérján jószerével csak a csicsóka és a tárkony volt közös. Mégis, a két végeredmény egyformán közelítette a tökéletest!
Kapcsolódó cikkeink
Tökéletes hűtési lánc szárazjéggel a METROMAX-nál
A METRO kiszállító üzletága, a METROMAX ügyfelei még a legnagyobb…
Tovább olvasom >Magyar többségű lett a METRO Magyarország Igazgatótanácsa
A METRO Magyarország vezetősége augusztus 1-től magyar többségű: az áruházlánc…
Tovább olvasom >Magyar Élelmiszerbank Egyesület: a Tesco, az ALDI, a METRO, az Auchan, a KFC mellett a Lidl és a PENNY is jelentős átadóvá vált
4 millió kilogramm élelmiszert mentett meg és osztott szét rászorulók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékekkel bővül a Lidl népszerű Hazánk Kincsei Termékcsaládja
Magyarország különböző tájegységeiről érkező, kiváló minőségű zöldségekkel és gyümölcsökkel bővül…
Tovább olvasom >Saját műanyagmentes ökoszigetén várja a turistákat a Corona világmárka
A Corona globális söróriás ma bejelentette, hogy ünnepélyesen megnyitja névadó…
Tovább olvasom >Az Aldi személyi igazolványt kér mindenkitől, aki alkoholt vásárol
Alkoholtartalmú termékek vásárlása esetén mostantól mindenkitől elkérik a személyi igazolványt,…
Tovább olvasom >