Healthy nutrition has the same importance as taste
GfK Hungária has measured domestic eating and cooking habits and novelties related to kitchen technology in a comprehensive research.
Our research conducted since 1989 is unique in our country, and our latest online study, involving 1400 respondents reveals the trends in Hungarian eating habits. The emergence of health consciousness, the gain of information shifting towards online channels, and the otherwise slow-changing diet and food preparation habits of the kitchen technology innovations can all be traced back in the results of the survey.
Related news
KPMG CEO Outlook 2025: replanned trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Generations X and Y would be happy to cook more
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Brand Footprint – the celebration of brands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Andrea Prohászka: The whole family had to learn to play different roles – Future Talks, Trade magazin’s Business Podcast continues
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Albert Heijn’s personal care brand revamped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

