Lidl: less salt, sugar and fat in private label products
Lidl had made a pledge already in January 2017 to optimise the composition of several private label products: they cut the sugar content of Crownfield breakfast cereals by 35 percent; dairy products now contain 10 percent less sugar. The salt content of Trattoria Alfredo salami pizza decreased by 29 percent and there is now 13 percent less salt in fresh baked goods.
Related news
Lidl permanently reduces the prices of some chocolates
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A new era begins in Salgótarján: the city’s first STOP SHOP shopping park is being built
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Spain Transforms Plastic Waste Into Garbage Bags
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The customer of the future in 2025: price and convenience above all else
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E-commerce balance in the red
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Professional awards at SPAR Hungary: sustainability, commercial and communication awards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
