Lidl: kevesebb só, cukor és zsír a saját márkás termékekben
A Julia Klöckner német szövetségi agrárminiszter által karácsony előtt bejelentett élelmiszerügyi kormányprogramra reagálva a Lidl megerősítette, hogy kitart saját márkás termékei cukor-, só- és zsírtartalmának csökkentése mellett.
A Lidl már 2017 januárjában kötelezte el magát a cél mellett, és a programban vázolt iránymutatások mentén optimalizálta számos termékét: Crownfield gabonapelyhének cukortartalmát 35%-kal, tejtermékeinek cukortartalmát átlagosan 10%-kal mérsékelte. Trattoria Alfredo szalámis pizza sótartalma immár 29%-kal, míg a friss pékáruk sótartalma átlagosan 13%-kal alacsonyabb.
A kormányprogram 2025-ig megfogalmazott célszámai és a Lidl célkitűzései összhangban állnak, és a vállalat pozitívnak értékeli, hogy immár az egész iparág kiáll a célokért.
Kapcsolódó cikkeink
Újdonságokkal rukkol elő a Lidl
A magyarországi kiskereskedők közül a Lidl elsőként indítja el 5…
Tovább olvasom >Rekord karácsonyi forgalomra számít a Lidl az Egyesült Királyságban
A Lidl idén rekord karácsonyi forgalomra számít az Egyesült Királyságban,…
Tovább olvasom >Jönnek a Lidl-akciók a 65 év felettieknek!
A Lidl elkötelezett aziránt, hogy vásárlóinak minden esetben a legjobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Robotizált eperfarm
A Csehországi Brno melletti Ráječek-farmon az eper termesztését és betakarítását…
Tovább olvasom >Októbertől csökken a francia kenyerek és pékáruk sótartalma
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) ajánlására Franciaországban csökkentik a pékáruk sótartalmát,…
Tovább olvasom >Október végéig tartott a körteszüret Magyarországon
Egészen október végéig elhúzódott el a hazai körteszezon. Magyarországon közel 2000…
Tovább olvasom >