Lidl: kevesebb só, cukor és zsír a saját márkás termékekben

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 01. 31. 10:01

A Julia Klöckner német szövetségi agrárminiszter által karácsony előtt bejelentett élelmiszerügyi kormányprogramra reagálva a Lidl megerősítette, hogy kitart saját márkás termékei cukor-, só- és zsírtartalmának csökkentése mellett.

A Lidl már 2017 januárjában kötelezte el magát a cél mellett, és a programban vázolt iránymutatások mentén optimalizálta számos termékét: Crownfield gabonapelyhének cukortartalmát 35%-kal, tejtermékeinek cukortartalmát átlagosan 10%-kal mérsékelte. Trattoria Alfredo szalámis pizza sótartalma immár 29%-kal, míg a friss pékáruk sótartalma átlagosan 13%-kal alacsonyabb.

A kormányprogram 2025-ig megfogalmazott célszámai és a Lidl célkitűzései összhangban állnak, és a vállalat pozitívnak értékeli, hogy immár az egész iparág kiáll a célokért.

Kapcsolódó cikkeink