Soproni’s “rock” promotion comes to an end
Nearly 23,000 votes were cast by music-loving beer fans in the Soproni beer competition. Participants of the nationwide promotion could win an exclusive Tankcsapda concert for their favourite pub. Out of the nearly 200 locations, the legendary rock band finally played some rock n’ roll in Dunaalmás, Dunaharaszti and Jászberény. “At Soproni we believe that shared experiences bring people close to each other”, said Katalin Perényi, marketing director of HEINEKEN Hungária Zrt. //
This article is available for reading in Trade magazin 2024/11
Related news
“Soproni has been there with people in the small and big moments for generations”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New CFO and Supply Chain Director joins HEINEKEN Hungária team
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tens of millions with one opening tab – the biggest prize draw in XIXO history has started
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >FAO food price index remained essentially unchanged in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >