Soproni’s “rock” promotion comes to an end
Nearly 23,000 votes were cast by music-loving beer fans in the Soproni beer competition. Participants of the nationwide promotion could win an exclusive Tankcsapda concert for their favourite pub. Out of the nearly 200 locations, the legendary rock band finally played some rock n’ roll in Dunaalmás, Dunaharaszti and Jászberény. “At Soproni we believe that shared experiences bring people close to each other”, said Katalin Perényi, marketing director of HEINEKEN Hungária Zrt. //
This article is available for reading in Trade magazin 2024/11
Related news
Price isn’t enough, promotions and re(in)novation are lifting the plane
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >No promotions, no shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Soproni has been there with people in the small and big moments for generations”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Idei győztes sorrend: Grand Automotive East, Tesco Magyarország, Nestlé Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian professional leadership also shaped global economic decisions at the historic B20 summit in South Africa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Foodora expands: it brought fast delivery to 21 new cities this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
