Lakossági piacra fejleszt a DOMI Fokhagyma
Áttörésre készül a DOMI Fokhagyma Kft. A fokhagyma-feldolgozással több mint 22 éve foglalkozó társaság az FMCG-piacra koncentrálva nemcsak a natúr zúzott, a húsokhoz, sültekhez vagy éppen fasírthoz kínált, fűszerezett – tubusos, tasakos – termékeivel jelenne meg. Egy olyan, hosszabb eltarthatósági idejű tisztított fokhagymával szeretnének még az idén piacra lépni, amely már a háztartások számára önmagában is vonzó lehet, nem beszélve a vendéglátóhelyekről. A termék forgalmazási jogára az igényt már két országban előre jelezték.

Domonkos István
ügyvezető
Domi Fokhagyma
A DOMI Fokhagyma Kft. jelenlegi napi feldolgozókapacitása 1,5 tonna. A kezdeti időkben a tisztított fokhagymára a húsipar igénye óriási volt, így a feladat a technológiai fejlesztés, folyamatos korszerűsítés volt hosszú évekig. 2013-ban jelentek meg a tubusos natúr és fűszerezett zúzott fokhagyma termékekkel, ezzel elnyerték az OMÉK Élelmiszer Díját is. Domonkos István, a cég ügyvezetője szerint ezekkel a termékekkel jelentősen leegyszerűsödik, könnyebbé válik a húsok sütés előtti fűszerezése, pácolása.
A cég ma tízféle terméket kínál mintegy húszféle kiszerelésben, és ugyan az értékesítés nagy része még mindig a húsipar felé irányul, egyre nagyobb szeletet hasít ki a gasztronómia a zúzott fokhagyma termékekkel. A cég az idén létre hozza webáruházát, amelyen keresztül a megnövekedett lakossági igényeket is gyorsabban tudja kezelni. Itt már a fekete fokhagyma mint különlegesség is rendelhető lesz.
Domonkos István úgy véli, az élelmiszer-kereskedelemben egyre fontosabbá válik a termék eredete. A magyar vásárlók például a hazai ízeket szeretik – ezért amíg lehet, hazai alapanyagból dolgoznak, és ha ez már nem elegendő, akkor azon, egyetlen európai termelőtől vásárolnak, amely a leginkább a magyarhoz hasonló fokhagymát képes előállítani. Ugyanakkor az ügyvezető szerint az élelmiszer bizalmi kérdés is: aki megteheti, megválogatja, mit vásárol, és a hazai feldolgozású termékek iránt nagyobb a bizalom. Ezért tartja ő is fontosnak a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. védjegyeit és minősítési rendszerét, hiszen ezek jelzik a megbízhatóságot és a termék eredetét. //
Related news
Make quality visible! Choose the Excellent Product trademark!
For nearly 20 years Hungarian Product Nonprofit Kft. has been…
Read more >The trademark that helps Hungarian businesses
Hungarian Product Nonprofit Kft. has organised an information forum in…
Read more >Related news
XII. Laurel Retail Conference – the future is visible in action
On May 28, key players of the retail sector will…
Read more >BioTechUSA and FC Barcelona: partnership reaches new level with Pedri and new product
The BioTechUSA Group has been FC Barcelona’s global nutritional supplement…
Read more >Mantova: an Italian flavour festival – with spices
The Fratelli Mantova BBQ product line takes grilling to a…
Read more >