Research: Hungarians love coupons, a third of shoppers wait for a good offer
More than a third of Hungarians have already postponed their purchases so that they can later purchase a product cheaper with a coupon, and 40% of them have bought something they did not originally intend to buy due to the promotions, according to representative research by Reacty Digital commissioned by JOY Magazine. The research also showed that coupon actions primarily address audiences with higher qualifications, urban audiences earning more than HUF 400,000 per month.
Related news
Equilor Corporate Advisory: operational excellence is the key to development
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The customer of the future in 2025: price and convenience above all else
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Egy bolti eladó emlékiratai – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Az építészet és a gasztronómia határán – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
