Kuponokkal, akciókkal élénkítené a fogyasztást és a turizmust a BKIK
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) kuponokkal, fogyasztásösztönzéssel, a turizmus élénkítésével erősítené a kormány és a főváros budapesti kisvállalkozásokat segítő lépéseit.

A kuponokat ételrendeléskor az ár 50 százalékos mértékéig lehetne beváltani
A BKIK a már bejelentett gazdaság-újraindító lépések hatékonyságának növelésére nagyon rövid lejáratú lakossági kuponok bevezetését javasolja a járvány miatti vendéglátóipari zárások utolsó szakaszára.
A kuponokat ételrendelés házhoz szállításakor az ár 50 százalékos mértékéig lehetne beváltani. Ezzel azt szeretnék elérni, hogy a házhoz rendelések forgalma rövid idő alatt akár megduplázódjon, és így a vendéglátóipari vállalkozások már a nyitás előtt el tudják kezdeni felpörgetni termelési kapacitásaikat.
A kamara úgy látja, szükség lesz a szolgáltatóipar újranyitása után több körös lakossági vásárlási kuponosztó akciókra is, hogy a válság előtti teljes fogyasztási szerkezet mihamarabb visszaálljon. Ilyen akciók nélkül jelentős társadalmi rétegek fogyasztása eshet ki tartósan a szolgáltatóipar számára.
A köztestület szerint a budapesti turizmus felfuttatása érdekében érdemes lenne a vidéki lakosság körében kedvezmény kuponokkal, kedvezményes utazási csomagokkal előmozdítani a főváros látogatását. A határon túli magyarok, majd pedig a külföldön élő magyarok körében is lehetne hasonló módon ösztönözni a Budapestre látogatást. A budapesti turizmust élénkítő lehetőségként javasolják a V4 országok közötti idegenforgalomban V4 Turisztikai Alap felállítását és működtetését – tájékoztatott a BKIK.
Related news
The Complaints Act obliges 65,000 companies in Budapest to operate an abuse reporting system from December
The amendment to the Law on Complaints, also referred to…
Read more >Etikus Repohár
A BKIK által összehívott, gyártókkal, forgalmazókkal, vendéglátó szolgáltatókkal és civil…
Read more >The Ethical Repohár initiative is launched – BKIK offers a self-regulatory solution for players in the hospitality industry
The Etikus Repohár value community proposes a sustainable, transparent system…
Read more >Related news
The winners of the Klasszis TopDesign 2023 competition have been announced
The winners of the Klasszis TopDesign 2023 competition announced by…
Read more >The actors of tourism are requesting the restoration of the original purpose of the SZÉP card
At the national forum of the Budapest Chamber of Commerce…
Read more >MTÜ: Tourinforms were prepared with more than a hundred Advent programs
At the invitation of the Hungarian Tourism Agency (MTÜ), 41…
Read more >