Secrets from Heineken
Did you know that every second 50 000 people clink glasses with Heineken, and the star symbol in the brand's logo is the symbol of ancient brewing masters? Everyone all over the world's knows the Dutch beer, but we only know little about its past and true values. With the new packaging, Heineken draws attention to the stories barely known.
The aim of the autumn campaign of Heineken this year aims to learn more about the brand's past and present. The brand refreshes its appearance as the part of the initiative to be able to tell more stories to the consumers.
Related news
We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Heineken renews F1 global partnership
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AB InBev in talks to replace Heineken as UEFA beer partner
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The research data is in: it has been revealed what this year’s Christmas hit products are and how much we spend on them
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Personal experience helps acceptance of workers with disabilities – research
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu and Shein shipments in the EU will be subject to customs duties
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


