Secrets from Heineken
Did you know that every second 50 000 people clink glasses with Heineken, and the star symbol in the brand's logo is the symbol of ancient brewing masters? Everyone all over the world's knows the Dutch beer, but we only know little about its past and true values. With the new packaging, Heineken draws attention to the stories barely known.
The aim of the autumn campaign of Heineken this year aims to learn more about the brand's past and present. The brand refreshes its appearance as the part of the initiative to be able to tell more stories to the consumers.
Related news
Heineken’s Strongbow becomes first major alcohol brand to add NaviLens technology to packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Kraft Beer Festival starts on Thursday in the Dürer Garden
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The team is back together: Borsodi is once again the official beer of the Hungarian men’s national football team
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >