Secrets from Heineken
Did you know that every second 50 000 people clink glasses with Heineken, and the star symbol in the brand's logo is the symbol of ancient brewing masters? Everyone all over the world's knows the Dutch beer, but we only know little about its past and true values. With the new packaging, Heineken draws attention to the stories barely known.
The aim of the autumn campaign of Heineken this year aims to learn more about the brand's past and present. The brand refreshes its appearance as the part of the initiative to be able to tell more stories to the consumers.
Related news
Heineken lays out plan to grow beer sales, cut costs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Molson Coors to cut 400 corporate jobs as it positions itself ‘beyond beer’
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Heineken’s latest move to impact hundreds of jobs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
All conditions for the margin stop removal have been met
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl permanently reduces the prices of some chocolates
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Game meat sales on Kifli.hu double in autumn
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

