Secrets from Heineken
Did you know that every second 50 000 people clink glasses with Heineken, and the star symbol in the brand's logo is the symbol of ancient brewing masters? Everyone all over the world's knows the Dutch beer, but we only know little about its past and true values. With the new packaging, Heineken draws attention to the stories barely known.
The aim of the autumn campaign of Heineken this year aims to learn more about the brand's past and present. The brand refreshes its appearance as the part of the initiative to be able to tell more stories to the consumers.
Related news
In a luxurious environment, with unlimited tasting: the 9th Indoor Beer Festival is coming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Heineken launches WhatsApp technology that swaps voice notes for beers in pubs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A special Christmas attraction in the Balaton Uplands: a barrel tree stood at the Stari brewery
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
McDonald’s restaurants will be closed nationwide on December 24-25
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price reduction at Lidl: Popular butters are available for less
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Allee’s operations are exemplary in terms of sustainability at a global level
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

