Coronavirus: dometic e-commerce traffic can explode at the end of the year for
According to recent surveys, 37% of Hungarians plan to shop at least as much online this year for Black Friday-related action dumping as last year, and 32% will spend even more. The real difference is in the attitude of consumers: most of them check webshops in advance, compare prices and look for special customer experiences in addition to reliability. Here’s the last moment to close the season with satisfied customers instead of an IT disaster.
Related news
Duplicity in Hungarian corporate AI applications – island-like solutions can cause more harm than good
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Race against time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >JD.com’s attempt to enter the UK market fails
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Greek investor received a red light: the future of Alföldi Tej is uncertain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >