Coronavirus: dometic e-commerce traffic can explode at the end of the year for
According to recent surveys, 37% of Hungarians plan to shop at least as much online this year for Black Friday-related action dumping as last year, and 32% will spend even more. The real difference is in the attitude of consumers: most of them check webshops in advance, compare prices and look for special customer experiences in addition to reliability. Here’s the last moment to close the season with satisfied customers instead of an IT disaster.
Related news
The big winners of Hungarian e-commerce are the customers: GLS and DPD have signed a strategic partnership for even more flexible package collection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visa Black Friday elemzés: kiemelkedő vásárlási kedv és fokozott biztonság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Hungarian Confederation of Economic Workers also spoke out regarding the inflation data
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In addition to jelly and marzipan Christmas candy, there are more and more specially flavored Christmas desserts on offer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >FAO: International food prices have been declining since September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
