Constellation Brands, Coca-Cola To Launch RTD Fresca Cocktails
Constellation Brands, Inc. has signed an agreement with Coca-Cola in the US, which will see the launch of Fresca Mixed – a new line of spirit-based, ready-to-drink cocktails.
The initiative will mark the entry of the Fresca brand into the alcoholic beverage segment.
The drinks will be produced and marketed by Constellation and distributed through Constellation’s three-tier distribution networks, leveraging the company’s consumer knowledge, brand-building capabilities, beverage alcohol expertise, and strong retail and trade relationships to secure national distribution.
ESM
Related news
Coca-Cola aims to help solve the orange juice crisis with AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola and Disney teamed up for great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >YouGov Brand Footprint 2025: the favourite FMCG brands of shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coffee prices are falling, can it be cheaper here too?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MMSZ Green Club meeting at Danone: sustainable operations in practice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Faster, greener, smarter – today’s minimum requirements in FMCG transport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >