Small regions and digitalisation
On 20 November the Retail College of the Hungarian Chamber of Commerce and Industry invited Minister for Innovation and Technology Péter Cseresnyés to its meeting. The minister and college members discussed the retail strategy of the next two years, with special regard to small regions. They agreed that there are three very important factors in planning the future of retail service providing: 1. Innovation must be prioritised, 2. The value chain needs to be shortened wherever possible, 3. Consumer confidence in online shopping must be strengthened. Another important task is the improvement of digital skills. //
Related news
Mixed to taste – a sauce revolution in the American market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Creme Bonjour spreadable mixture with 70% fat content, 2250 g
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >green IT: less energy, more innovation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The index of price increases perceived by the population remains high
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The latest VOSZ Barometer is out – Despite the macro numbers, VOSZ member companies are optimistic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl’s first mobile store in Hungary will open on October 17th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >