Kisebb valószínűséggel választják a fogyasztók a „vegánnak” címkézett ételeket
A Massachusetts Institute of Technology (MIT) nemrégiben végzett vizsgálata szerint a húst fogyasztók sokkal kisebb valószínűséggel választják a növényi alapú ételeket, ha azokat „vegánként” jelölik.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
A vizsgálatot kétszer végezték el az MIT két különböző egyetemi hallgatói csoportjában, melynek alapján úgy tűnik, hogy a „vegán” szó a legtöbb ember számára taszító, még akkor is, ha egyébként általuk kedvelt ételről van szó.
Ez pedig talán többet mond az emberi elméről, mint bármi más. Lehet, hogy amikor felfedezik, hogy egy termék vegán, egyesek udvariasan tesznek egy lépést hátra, és meghagyják azt azoknak, akiknek szánták.
Az ismeretlentől való félelem és az oktatás hiánya is szerepet játszik ebben. Sajnos vannak, akik nem hajlandók tudomásul venni, hogy az új ötletek sokszor jók, és hogy az étkezési szokások idővel átalakulnak, gyakran az emberiség jövőbeli fejlődése érdekében. Még ha csak heti néhány vegán vagy vegetáriánus étkezésről van is szó, az valódi előnyökkel járhat. //
Related news
International quotation system – a more transparent event planning market
MaReSz proposes the introduction of an international quotation system for…
Read more >Melanie Joy returns to Hungary upon the invitation of MAVEG
One of the best-known vegan activists, Harvard University psychologist Melanie…
Read more >New Year’s resolutions: two months of momentum
Foodora’s experience is that at the beginning of the year…
Read more >Related news
Easter long weekend: this is how store opening hours will be in 2025
Easter this year will bring significant changes to the opening…
Read more >Eurozone industrial production exceeded expectations in February
Eurozone industrial production rose more than expected in February, both…
Read more >Róbert Zsigó: the average effect of margin stops is almost twenty percent
As a result of the introduction of the margin freeze,…
Read more >