Carlsberg focuses on China
Danish brewer Carlsberg plans to invest more than 10% in sales and marketing in 2024. The majority of the investment will go to China and Vietnam, premium brands and digital projects. The world’s third largest brewer expects organic operating profit growth between 1% and 5% in 2024, well below many analysts’ expectations.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/4
Related news
China tightens controls on livestream trade
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how they see the car of the future in China and Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >China’s place in the global economy: the future isn’t “Made in China”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Present your innovation at the SIRHA Budapest 2026 exhibition!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Many domestic companies have digitalized their operations with Wolt, with shops and restaurants joining the platform mainly due to extra orders
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

