FMCG branding was awarded in two categories at the BrandFestival
This year, the award-winning brands of conscious brand building are from the FMCG sector. The Tchibo won BrandFestival Online Excellence, while the Actimel won BrandFestival 360° Branding Excellence awards.
The professional jury rewarded the branding power behind the market success last year. The jury was designed to create a branding award working along democratic principles, which selects the most successful branding practices of the past year based on objectively data.
The members of the professional jury:
Dr. Fazekas Ildikó, Secretary General, Önszabályozó Reklám Testület
Vella Rita, Customer Service Director, GFK
Oláh Alexandra, Marketing Director, jófogás.hu
Dr. László Géza, Managing Director, Netvestor
Dr. Berkes Péter, Professional Director, BrandFestival®
Vágvölgy Mihály, Managing Partner, DeepInsight – Creative Agency
Related news
Mango store with a unique concept opens in Allee
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >FMCG is the most optimistic sector, but most retailers also expect a good year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Jézus volt az első kommunikátor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl Hungary’s food rescue program helped 700 people in need
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wolt Market is moving to a new location in Debrecen – the range may almost double
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Complex charging solutions for business fleets in cooperation with Mercedes-Benz and E.ON Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >