In the past two years the number of online shoppers has increased tenfold in Hungary
The proportion of online purchases is strongly rising in Hungary: in 2014 almost the quarter of the households purchased daily consumer goods online at least once.
The best-selling products on the net are cosmetics, pet food and mineral waters, but more and more people buy dairy products online.
The number of online purchases is increasing dynamically in Hungary: while in 2012 only 2 percent of the Hungarian households purchased daily consumer goods online, in 2014 this ratio is 23 percent.
Related news
Zsendülés conference in Szeged – Organisation, efficiency and cooperation are the future of horticulture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >kifli.hu has grown a lot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E-commerce was also transformed by restrained consumer consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Only old people quit, Generation Z just doesn’t do it anymore
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >