American women like Glenlivet whiskey
Pernod Ricard, producer of Chivas and Glenlivet announced that half of the new Scottish malt whiskey sales came from American women’s purchases after the company reduced the price and simplified the packaging – origo wrote.
According to the commercial data of the non-profit organization monitorin US spirits, bourbon and rye whiskey sales increased by eight percent in 2016, while Irish whiskey sales increased by nearly 19 percent. (origo)
Related news
Pernod Ricard’s quarterly revenue drops
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pernod Ricard partners with Dole in RTD tie-up
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pernod Ricard launches restructuring plan as spirits sales slide
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New food certification for products free from ultra-processed ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coface: Taking intercompany payments and receivables management to the next level
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

