American women like Glenlivet whiskey
Pernod Ricard, producer of Chivas and Glenlivet announced that half of the new Scottish malt whiskey sales came from American women’s purchases after the company reduced the price and simplified the packaging – origo wrote.
According to the commercial data of the non-profit organization monitorin US spirits, bourbon and rye whiskey sales increased by eight percent in 2016, while Irish whiskey sales increased by nearly 19 percent. (origo)
Related news
Pernod Ricard partners with Dole in RTD tie-up
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pernod Ricard launches restructuring plan as spirits sales slide
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pernod Ricard buys full control of St Petroni vermouth owner
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Export champion with innovation in the sugar market curve – Budapest industry roundtable on the competitiveness of confectionery manufacturers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >METRO’s Tasty Hungary initiative has been launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to store eggs? – Useful tips from Nébih
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >