A cup of coffee at the filling station

Matild Zákány
convenience retail manager
Shell
Matild Zákány, Shell’s convenience retail manager told our magazine that there are fewer cars on the roads due to the pandemic, but customers are loyal to the coffee bars of Shell filling stations. Ms Zákány informed that consumer demand is growing for quality coffee and espresso is the most popular type, but more and more people like lungo coffee too. Shell didn’t stop innovating but certain processes slowed down because of the coronavirus. No new products have been launched recently, but Shell keeps monitoring consumption habits and will shape its product selection accordingly. (x)

Travellers visit us just like to drink a cup of fine-tasting coffee
Related news
Clear view even in winter – with Shell’s new 3.5-litre premium windshield washer fluid
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Hungarian researchers model epidemics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pickup from the box – the next morning!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Clear view even in winter – with Shell’s new 3.5-litre premium windshield washer fluid
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Perfect holidays? Let’s enjoy the Advent season in the spirit of #bewhole instead!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
