Kávézás útközben
Ugyan a járvány az autóutak forgalmát is megcsappantotta, de a vásárlók nem hagyták ott a Shell töltőállomásainak kávézópultjait – mondta el olvasóinknak Zákány Matild, a cég shop üzletág vezetője.
A kávéfogyasztási szokások átalakulóban vannak Magyarországon, erősödik a minőségi kávézás iránti igény, és a Shell is lépést tart ezzel a fejlődéssel. Bár a járvány miatt ritkábban vannak az utakon az emberek, ami negatív hatással volt a Shell-töltőállomások teljesítményére, a vásárlók mégis szívesen térnek be hozzánk most is – akárcsak egy kávé kedvéért, vagy éppen tankoláskor veszik meg frissítő feketéjüket. Az itthon jellemző trendeknek megfelelően töltőállomásainkon mi is azt tapasztaljuk, hogy az olasz típusú (eszpresszó) kávé a legnépszerűbb, de egyre növekszik a lungo, azaz a hosszú kávék kedvelőinek száma is.
Termékfejlesztésünk nem állt le, de a pandémia miatt egyes folyamatok lassulni kényszerültek. A járvány idején nem vezettünk be új termékeket, de természetesen a továbbiakban is folyamatosan figyeljük a vásárlói trendeket, és ennek megfelelően dolgozunk az újdonságok fejlesztésén, illetve bevezetésén. A kávéfogyasztás még ebben a sokszor kiszámíthatatlanul változó időszakban is mindennapjaink részét jelenti, a Shell pedig a fogyasztók szokásainak, valamint elvárásainak megfelelően alakítja mindenkori kínálatát. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Helyzetkihasználás
A vendéglátásban egyre nagyobb szerepet kapnak a benzinkutak, így mind…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Dinamikus növekedés és kihívások a globális kávépiacon
A globális kávépiac jelentős bővülés előtt áll, mivel a kereslet…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >