The shopping fever on Thursday brought the biggest turnover
The turnover on Thursday before Good Friday was 15-25 percent higher than the largest revenue-generating day of last year’s Easter period – CBA’s Communications Director told Világgazdaság.
Fodor Attila explained that the shopping fever on Thursday reminded him 23 December before Christmas. In spite of the public holiday this year, the holiday brought a total of 10 percent plus revenue this year. According to the store chain’s experience, most people started preparing for Easter a week earlier. (vg.hu)
Related news
We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR: 1.4 billion forint development in Pápa and Miskolc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Close to consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian food exports open up to the Baltics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Creates a safer and consumer-friendly market for SMEs Hungarian Chamber of Commerce and Industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

