The shopping fever on Thursday brought the biggest turnover
The turnover on Thursday before Good Friday was 15-25 percent higher than the largest revenue-generating day of last year’s Easter period – CBA’s Communications Director told Világgazdaság.
Fodor Attila explained that the shopping fever on Thursday reminded him 23 December before Christmas. In spite of the public holiday this year, the holiday brought a total of 10 percent plus revenue this year. According to the store chain’s experience, most people started preparing for Easter a week earlier. (vg.hu)
Related news
Student design competition with sports and botany themes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR Hungary continues to modernize its stores – 1.5 billion forint investment in Győr and Erdőkertes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Spar Austria opens digital shop window
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >