Filling your stomach with good stuff

Katalin Nock-Vető
marketing manager
Pek-Snack
Katalin Nock-Vető, marketing manager of Pek-Snack spoke to us about how they had consciously entered the world of festivals in 2018. They were building the brand at Volt, BalatonSound and Sziget, reaching many hundred thousands of people. In 2019 Pek-Snack will be present at festivals with mobile selling points, with tasty baked goods and a youthful, dynamic stand design. They will pay special attention to serve the differing tastes of both Hungarian and international festival-goers.
Related news
MOL Nagyon Balaton attracted 730 thousand visitors this year – festivals continue to be the engines of tourism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price-sensitive consumers, growing expectations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Discounted night tickets introduced for this year’s Sziget festival
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Why buy Hungarian? Imported vs. domestic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi serves up a cheaper Thanksgiving meal deal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarians say food waste is as big a problem as climate change
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

