Coca-Cola, Molson Coors To Launch Simply-branded Alcoholic Drinks
Coca-Cola Co will launch Simply-branded alcoholic drinks in the United States this summer in partnership with beer giant Molson Coors Beverage Company, as the soda maker doubles down on its adult drinks portfolio.
Soft-drink makers, including Monster Beverage Corp and PepsiCo Inc, have been branching out to the alcohol space as traditional boundaries between the categories rapidly blur.
Coca-Cola launched an alcoholic version of its Topo Chico sparkling water along with Molson Coors about a year ago before tying up with Constellation Brands Inc to introduce Fresca-branded ready-to-drink cocktails.
ESM
Related news
Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A star is born – say hello to dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ágnes Topor: “Many are unaware of the sales-boosting effect of vouchers”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
HEINEKEN Hungária’s “Net Zero Production” carbon reduction program won an award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Freedom24 Analysis: Klarna and Revolut Put Europe Back in the Game
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainable holiday: The Body Shop gifts in fair trade packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >