The use of the OTP Széchenyi Rest Cards increased at the end of the year
The use of the OTP Széchenyi Rest Cards increased sharply last December. The cardholders spent approximately one billion HUF more in the last month of the year than in December 2014 – Népszabadság Online wrote.
The financial institution said in a statement that after the four billion HUF spending occurred in December 2014, last year more than five billion HUF allowances have been used, so the OTP Széchenyi Rest Card is the engine of domestic tourism even in the cold season. (NOL.hu)
Related news
The 2024 tourism record was achieved in 11 months this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >No more “pig in a poke” in hospitality: How Eventrend Group reformed workforce management with the help of Giggle
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A new era in Budapest’s tourism management: the capital’s TDM model is transforming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Ice cream as a season-extending product
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The stars were shining bright
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Egy egészen hatékony kempingfőző – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
