Hungarians feel they are better off financially than before
In Hungary 46 percent of consumers feel they have more money to spend than they had 5 years ago. This proportion is considerably higher than the 37-percent European average – we can read in the Nielsen study titled Changing Consumer Prosperity. Ágnes Szűcs-Villányi, Nielsen’s market leader Hungary has revealed: although Hungarian consumers think their financial situation improved, they aren’t parting with their money like there was no tomorrow. //
Related news
Beef exports rebound
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The EU is a net exporter of eggs and egg products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Onions have become significantly more expensive
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
World Bread Day celebrated with a national charity event
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how PENNY’s opening hours will be on the October and November holidays
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A collection of short stories was published by the Nébih’s Without a Remnant program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >