Hungarians feel they are better off financially than before
In Hungary 46 percent of consumers feel they have more money to spend than they had 5 years ago. This proportion is considerably higher than the 37-percent European average – we can read in the Nielsen study titled Changing Consumer Prosperity. Ágnes Szűcs-Villányi, Nielsen’s market leader Hungary has revealed: although Hungarian consumers think their financial situation improved, they aren’t parting with their money like there was no tomorrow. //
Related news
(HU) Továbbra is száguldanak az élelmiszeripari árak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, the foreign trade surplus for goods was 557 million euros, while imports were 4.1 percent lower than in the same period of the previous year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Domestic poultry meat imports fell by a third
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H Analyst Commentary: There is still room for expansion in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >34 Hungarian exhibitors participate in ANUGA in Cologne
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New Trappist regulation brings more uniform quality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >