Szentkirályi Hungary closed a good year in 2021
The invoiced sales of Szentkirályi Magyarország increased by more than 10 percent and the sales volume by 7 percent last year compared to 2020. Outstanding results provide a solid foundation for the company to adapt effectively to the challenges of the future and to support those in need. In recent weeks, a major player in the food industry has made significant product donations to refugees arriving at the Ukrainian-Hungarian border.
Related news
KSH: investment performance in Q3 2025 was 3.8 percent lower than a year earlier
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Investment appetite among large Hungarian companies remains stable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Schwarz Digits Invests €11bn In New Data Centre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Last year, Black Friday brought more than 43 billion forints in turnover to Hungarian e-commerce in a single night.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s really worth it for the most beautiful moments – Lidl has launched a special campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Health-conscious consumers and comprehensive waste recycling – this is how Borsodi Brewery is shaping the market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

